עד לפני שנים בודדות רוב ככל בעלי העסקים בחרו לפרסם ולשווק את המוצר או השירות שלהם בעזרת שלטי חוצות גדולים או מודעות בעיתון שהגיעו לעיניהם של רבים. אפיקי פרסום אלה אכן הצליחו לחשוף את התוכן לעיניים רבות, אך מרביתם כלל לא מתעניינים בתחום השירות או המוצר. לכן, בשנים האחרונות חל שינוי ניכר בכל עולם הפרסום והשיווק ההופך את החשיפה לממוקדת הרבה יותר.
אם עד לפני מספר שנים השאיפה הגדולה הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים, הרי לנו שכיום מפרסמים מקצועיים עם אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר מפלחים את כלל האוכלוסייה ומשקיעים את כל מאמצי השיווק והפרסום שלהם בפלח אוכלוסיה מאוד ממוקד שעתיד להתעניין המוצר או בשירות המפורסם. חשיפה ממוקדת תביא לתוצאות טובות יותר ותאפשר למפרסמים לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות השיווק.
אז איך עושים את זה אתם שואלים? אחת האפשרויות הטובות והשכיחות ביותר כיום היא בעזרת אתר אינטרנט בגוגל.
רוב ככל הגולשים מסתפקים בתוצאות העמוד הראשון בגוגל - אתה לא שם, אתה לא קיים!
בעלי עסקים רבים שהחליטו ליישר קו עם שלל אפשרויות השיווק והפרסום הטובות שהרשת מציעה, מתחילים בצעד הראשון של בניית אתר עסקי. בניית האתר העסקי חייב להיעשות בצורה טובה ומקצועית כך שיסומן על ידי גוגל כאתר איכותי שיפיק לא מעט תועלת עבור כל הגולשים בו. אך חלק נכבד מבעלי העסקים שציפו לתנועת גולשים רבה באתר המושע שהקימו, מתאכזבים לגלות שהאתר כלל לא מופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, וגם לא בשני או השלישי.
רוב ככל הגולשים ברשת מסתפקים בתוצאות העמוד הראשון כך שמרבית האתרים הממוקמים לאחר מכן, הופכים כלל לא רלוונטיים. אז מה עושים אתם שואלים? התשובה היא קידום אתרים בגוגל. הליך קידום אתרים בגוגל נועד בכדי להעלות את האתר אט אט עד שיגיע למיקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. בעלי עסקים רבים שאינם משקיעים בהליך קידום אתרים בגוגל מאפסים את הסיכויים ליצירת תנועת גולשים רבה כפי שהם ציפו שתהיה.
גוגל יקדמו את האתרים האיכותיים ביותר בכדי להבטיח לגולשים תוצאות איכותיות ומעשירות
לפני שניגע במספר נקודות חשובות אודות הליך קידום אתרים בגוגל, חשוב להבין כי על כל תחום כיום יש אלפי אתרים קיימים. מנועי החיפוש של גוגל מסמנים את האתרים האיכותיים ביותר וממקמים אותם בעמוד הראשון, במטרה לוודא שכלל הגולשים יהנו מתוצאות מיטביות. לכן, מטרת העל של הליך קידום אתרים בגוגל הוא לוודא שמנועי החיפוש יסמנו את האתר שלכם כאיכותי ובעל תוכן עשיר, מה שיגרום לגוגל לקדם אתכם אל עבר מקום טוב בעמוד הראשון. ישנם שני מסלולי קידום מרכזיים. הראשון הוא מסלול קידום אתרים אורגני והשני הוא מסלול קידום אתרים ממומן.
כל מה שחשוב לדעת על קידום אורגני לעומת קידום ממומן
קידום אתרים אורגני מצריך מכם לבצע פעולות אופטימיזציה באתר כמו שיפור זמני הטעינה, שיפור איכות התמונות, הוספת מאמרי תוכן בצירוף מילות מפתח נכונות ועוד. הליך זה מצריך מכם להתאזר בסבלנות עד שאט אט תוצאות הקידום יוכיחו את עצמן כיעילות. לעומת זאת, הליך קידום אתרים ממומן מאפשר לכם לקנות את המקום בעמוד הראשון של גוגל תמורת תשלום קבוע.
הליך קידום זה מהיר במיוחד כך שתוכלו להתחיל ליהנות מתנועת גולשים תוך זמן קצר. אך חשוב להדגיש שקידום ממומן זה מחייב אתכם לשלם על המקום בעמוד הראשון באופן קבוע ובעת שתפסיקו את התשלום, האתר שלכם ימצא את מקומו הטבעי אי שם בעמודים האחרונים.